Ik heb zelf meer dan twintig jaar alopecia en draag al 10+ jaar haarwerken. Ik weet hoe het voelt om op te staan en als eerste aan je haar te denken. Hoe het voelt als je in de spiegel kijkt en die kale plekken ziet. En ik weet ook wat je kan doen om dat rotgevoel zachter en lichter te maken, zodat alopecia slechts een detail in je leven wordt.
Naast mijn eigen ervaring ben ik opgeleid als sociaal psycholoog en senior coach. Ik combineer wetenschappelijke methoden met het diepe begrip dat alleen iemand kan hebben die het zelf mee heeft gemaakt.
Ik geloof sterk dat je geen regie hebt op alopecia — maar absoluut wel in hoe je ermee om gaat. Dat kan je namelijk leren. Ik geloof in voelen, kennis, vaardigheden, in stevigheid, en in eigen keuzes maken — en daar help ik je graag bij.